اتوماسیون بازاریابی یکی از فرآیندهای عالی است که به کسب و کارها کمک می کند نه تنها وظایف بازاریابی تکراری خود را خودکار کنند، بلکه می توانند به ردیابی و سنجش عملکرد کمپین ها نیز کمک کنند. با استفاده از این ابزار، می توانید با کاهش اقدامات دستی، بهره وری و بهره وری را نیز …
بیشتر از حرف نیاز به عمل داریم/ لزوم تبدیل برنامهها به پروژه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان
بازاریابی ,بهره ,نیز ,وری ,اتوماسیون ,استفاده ,بهره وری ,خود را ,از این ,اتوماسیون بازاریابی ,دستی، بهره
درباره این سایت